۴ عارضه مصرف خودسرانه ویتامین دی را بشناسید بیشتر شکایات مردمی از پزشکان در حوزه زیبایی است | عمده اقدامات غیرمجاز در آرایشگاه‌ها و مراکز زیرزمینی پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (٨ اردیبهشت ماه١۴٠٣) | وزش باد و بارش باران در برخی از مناطق استان واژگونی پراید در جاده نیشابور -سبزوار، ۵ مصدوم برجای گذاشت آیا انجام اقدامات زیبایی در دوران بارداری ممنوع است؟ روند کاهشی داوطلبان پسر برای ورود به دانشگاه | کاهش حدود ۳ درصدی داوطلبان پسر در خراسان‌رضوی طی یک سال زمان و مبلغ پرداخت مستمری مددجویان بهزیستی اعلام شد دستگیری چند سارق با ده‌ها فقره دزدی در مشهد بهترین دمنوشی که از اضافه‌وزن جلوگیری می‌کند مبنای افزایش حقوق بازنشستگان باید اجرای صحیح ماده ۹۶ قانون تامین‌اجتماعی باشد افزایش ۷ درصدی اهدای خون در خراسان رضوی (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری وضعیت متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان را شرح می‌دهد علت ریزش مو در زنان به‌دلیل کمبود کدام ویتامین است؟ | دلایل ریزش مو در زنان قتل مدیرعامل شرکت پخش لوازم آرایشی با ۳۷ ضربه چاقو در تهران (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) آیا سشوار برای مو خوب است؟ | ۳ راه ساده برای کاهش ضرر استفاده از سشوار نماینده کارگران: سپردنِ تعیینِ مزد به مجلس به معنای بی‌صداترکردنِ کارگران است بهترین نوع زیتون از نظر طب سنتی | هر آنچه درباره زیتون باید بدانید برای رفع خستگی این غذا‌ها را بخورید دبیر کل خانه کارگر: دربرابر هر تصمیمی که بوی مقابله با امنیت شغلی بدهد، خواهیم ایستاد
سرخط خبرها

آخرین شرایط آب و هوای کشور| ادامه بارش باران و برف در اکثر استان‌ها+ فیلم و جزئیات (۲ فروردین ۱۴۰۲)

  • کد خبر: ۱۵۵۹۹۸
  • ۰۲ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۴
آخرین شرایط آب و هوای کشور| ادامه بارش باران و برف در اکثر استان‌ها+ فیلم و جزئیات (۲ فروردین ۱۴۰۲)
سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد که طی پنج روز آینده بارش به شکل رگبار باران گاهی با رعد و برق و وزش باد شدید موقت، در ارتفاعات سردسیر به شکل برف و در مناطق مستعد با ریزش تگرگ همراه است.

به گزارش شهرآرانیوز، در دومین روز از تعطیلات نوروزی فعالیت سامانه بارشی امروز - چهارشنبه - در بیشتر مناطق کشور ادامه دارد، بیشینه بارش امروز در استان‌های ساحلی خزر، ارتفاعات و دامنه‌های شمالی و جنوی امتداد البرز، شرق و جنوب شرق پیش بینی می‌شود. این سامانه بارشی پنجشنبه در شرق و بخش‌هایی از شمال شرق و جنوب شرق فعال بوده و به تدریج از اواخر وقت از شرق کشور خارج می‌شود.

بعدظهر روز جمعه در بخش‌هایی از شمال غرب بارش پراکنده رخ می‌دهد و در سایر مناطق کشور جوی پایدار حاکم است. بعدظهر روز شنبه با ورود سامانه جدیدی از سمت غرب، بارش در بخش‌هایی از غرب، مرکز و همچنین دامنه‌های زاگرس شمالی و البرز غربی شروع می‌شود.

فعالیت سامانه بارشی روز یکشنبه تشدید شده و گستره آن استان‌های واقع در نیمه غربی کشور و همچنین ارتفاعات جنوب شرق را فرا می‌گیرد. طی این پنج روز بارش به شکل رگبار باران گاهی با رعد و برق و وزش باد شدید موقت، در ارتفاعات سردسیر به شکل برف و در مناطق مستعد با ریزش تگرگ همراه است.

امروز در نیمه غربی کشور، مرکز و استان‌های واقع در دامنه‌های البرز و روز‌های چهارشنبه و پنجشنبه در نواحی شرق و شمال شرق کاهش محسوس دما پیش بینی می‌شود.

از امروز تا پنجشنبه در نیمه شرقی، مرکز، جنوب و استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز و یکشنبه در جنوب غرب افزایش سرعت وزش باد و در مناطق مستعد گرد و خاک و کاهش دیدی افقی انتظار می‌رود. همچنین دریای خزر امروز چهارشنبه و خلیج فارس و تنگه هرمز و دریای عمان از امروز تا جمعه مواج است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->